نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

اب بازی هانا

1393/2/27 14:40
نویسنده : مامانی
1,486 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه همگی رفتیم بیرون دسته جمعی رفتیم اخر جاده جزیره کلی خوش گذشت خانواده دایی حسن شیما و مادرشوهرش کاک شهاب دوست پدرت ومامانم وسوران برادر سامان جایه سر سبزی بود خیلی خوش گذشت خیلی اب بازی کردی از اب هم نمیترسیدی رفته بودی وسط اب اب بازی میکردی تا وقتی هوا تاریک شد از اب نیومدی بیرون فدات شم نفسم تا ساعت 11:30دقیقه شب بیرون بودیم شب هم تو ماشین خوابت برد نتونستم ببرمت حموم مامان فدات شه داره کم کم بزرگ میشه دخترم یه ماه دیگه 2ساله میشه دختر من دختر ناز نازی منبوسهانا وصبااب بازی هانا                        واین هم سماور زغالی ما                        بعداز اب بازی لباساتو عوض کردم                         امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیزترینم تنها دلیل زنده بودنم فدای پستونک خوردنتم بشم برای عید مو هاتو کوتاه کرده بودم ای کاش کوتاهشون نمیکردم خیلی پشیمون شدم غمگیندوستت دارم دخمل مامانبوساین هم جمعه ی ماآرام

نظرات (29)

مامان زهرا
27 اردیبهشت 93 18:32
ای جووووووووووووووووونم عسلی خوش به حالت یاد بچگی هام افتادم که با دختر عمه هام میرفتیم تو رودخونه نزدیک خونه پدربزرگم بازی میکردیم
مامانی
پاسخ
نیکــو
27 اردیبهشت 93 20:22
ای جانم معلومه که حسابی به هانا جون خوش گذشته چه سماور خوشگلی همیشه به گردش و شادی دوستم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم فدات شم
مامان باران
28 اردیبهشت 93 0:42
سلام هاناجون عزیزم همیشه به گردش و شادی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
خاله ی مهربون
28 اردیبهشت 93 15:05
ممنونم به من سرزدید
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم
sana jooooni
28 اردیبهشت 93 22:40
چه نازي شما خوشگلم . خوشحل ميشم به ثناي منم سر بزنيد .
مامانی
پاسخ
مرسی چشم
مامان مهرناز
28 اردیبهشت 93 22:47
جاااااااااانم چه دخمل بانمکی معلومه حسابی بهش خوش گذشته
مامانی
پاسخ
مرسی اره خیلی بهش خوش گذشت
مامان آرمیتا
29 اردیبهشت 93 0:48
سلام ممنون به وبلاگ دخترم سر زدین میشه بگین مال کدوم شهرهستین احتمالا همشهری باشیم دوست کرد من
مامانی
پاسخ
سلام گلم اهل مهاباد هستم شما اهل کجایید؟
مامان آرزو ** بابا سعید
29 اردیبهشت 93 9:42
مامانی
پاسخ
مریم(مامان کیان)
29 اردیبهشت 93 11:21
سلام عزیزم خدا حفظ کنه دختر نازت و ! خیلی ممنون که به ما یرزده بودین
مامانی
پاسخ
مرسی خواهش میکنم
مامان ز✿ـرا
29 اردیبهشت 93 18:50
ماشاله هانا جون بزرگ شدهچه ذوقی هم میکنه تو رودخونهبه به سماور زغالیخوش باشیدبفرمایید تولد
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان مهدیه
29 اردیبهشت 93 18:52
سلام خانومی وب جالبی داری . همیشه به گردش هانا جان ببووووووووووووس خوشحال میشم ماهانم لینک کنی
مامانی
پاسخ
مرسی چشم
رضوان
31 اردیبهشت 93 11:20
جووونم..ماشا.. خیلی ناز و خوردنیه
مامانی
پاسخ
مرسی
مامی
31 اردیبهشت 93 13:23
شبیه عروس دریایی شده
مامانی
پاسخ
اره فداش شم
آزاده (مامان رایان کوچولو)
2 خرداد 93 0:33
همیشه به گردش هانا جون. چه سماور خوشگلی یاد بچه گیامون افتادم.
مامانی
پاسخ
مرسی
مامانش
2 خرداد 93 23:07
سلام ماشاا... چه دختر نازی.. هانا به چه معناااااااااااااااا.؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیرو؟؟؟ شما کجایی هستید
مامانی
پاسخ
هانا یه اسمه که تو همه ی کشورها وجود داره معنیش هم یعنی امید. پناه. هیرو هم اسم یه گل هست ما اهل مهابادیم گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 خرداد 93 1:30
ای جانم خدا حفظ کنه بوسسس
مامانی
پاسخ
مرسی گلم خدا بچه های شما را هم حفظ کنه
مامان مهلا
4 خرداد 93 12:10
عزیزم چه دختر تپلوی نازی داری حیف موهاش نبوده کوتاهشون کردی پستونکشو باش چه کیفی هم میکنه
مامانی
پاسخ
مرسی اره زشتش کردم بااین موهاش
اتی مامان
4 خرداد 93 16:46
چه جای قشنگیماشالله به هانا خوشگل خانمبا افتخار لینک شدید
مامانی
پاسخ
اره طبیعت شهرمون بی نظیره مرسی خاله جونی منم شما رو لینک کردم
الــنـــازجوون
4 خرداد 93 19:33
همیشه به گردش و شادی دوستم....چه خانم خوشکلی شده هانای عزیزم خدا حفظش کنه....اشکال نداره بازموهاش بلند میشن
مامانی
پاسخ
مرسی فدات شم انشالله از این موهای کوتاه خسته شدم
مریم
5 خرداد 93 11:54
موفق باشید
مامانی
پاسخ
مرسی
بابا و مامان
5 خرداد 93 12:40
فدای نازی دختر
مامانی
پاسخ
مرسی
مامی مرصاد
5 خرداد 93 18:06
عزیـــــــــــــــــــــــــزم ماشالله به دخمل گل و نازمون
مامانی
پاسخ
مرسی
فاطمه مامان باران
5 خرداد 93 22:50
سلام عزیزم ممنون به وب ما سر زدین خوشحالمون کردین دخمل خوشگلی دارین خدا حفظش کنه با افتخار لینکتون کردم هنا جونو میبوسم هزار بار
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم منم شما رولینک کردم خواهش میکنم
سمیرا
6 خرداد 93 15:14
ای جوووونم خومشل خاله تواین آب سردت نشه خاله جونی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله به ما سر زدی
فاطمه مامان باران
7 خرداد 93 15:33
سلام عزیزم دختر نازی دارین خدا حفظش کنه با افتخار لینکتون کردم هانا جونو بیشتر ببینم میبوسمش
مامانی
پاسخ
سلام مرسی گلم منم شما لینک میکنم مرسی
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:09
سلام عزیززززززززززززززم خوبی چه خبرا منو بببخش که دیر به دیر می یام پیشت واقعاً گرفتارم عزیززززززززم درگیر کارو و دندونپزشکیم اونم شدید دوستم ای جوووووووووونم چه عکسای نازززززززززززی چه دخمله جیگری
مامانی
پاسخ
سلام خوبیم تو خوبی فدات شم خواهش میکنم موفق باشی انشالله مرسی
ساناز
12 خرداد 93 14:08
عزیزم خیلی عکسای قشنگیههههههههههههه همیشه شاد باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان علی
20 خرداد 93 13:16
این جای قشنگ کجاست دخترت شبیه بچگیهای منه منم عین این لباس صورتی رو داشتم یاد بچگیهام افتادم چه کیفی میکنه دخترت خوش به حالش
دختر عمه مهربون
18 تیر 93 11:12
ای جوووووووووووووووووووووووووونم... ماشالله ماشالله