نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

برای هانا

1393/12/22 16:47
نویسنده : مامانی
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره من وبابایی یه امید دیگه به زندگیمون دادیم دوباره برگشتم بابات اومد دنبالم منم به خاطر تو یه امید دیگه به زندگیم دادم الان سه روزه برگشتیم خونه بعد از شش ماه بابات بهم قول داده اخلاقشو عوض کنه انشالله که همینطور باشه به خاطر دختر گلم گذشت کردم نمیخوام اینده دخترک زیبای من خراب بشه انشالله از این به بعد زندگیه ارومی خواهیم داشت به امید خدا از صفر شروع میکنم با همکاری بابات هانا فقط به خاطر تو گذشت میکنم تو این شش ماه خیلی بهمون سخت گذشت چون یه مدت کنار بابات بودی امیدوارم هیچ وقت ازت دور نشم چون دیگه تحمل دوریه تو رو ندارم یه ماه ازم جدا بودی به اندازه هزار سال برام سخت بود عسل من خدا تورو هیچ وقت ازم نگیره انشالله از این به بعد هم به وبت سر میزنم تو این شش ماه زیاد حوصله نداشتم .هانا همه کسم چشم سیاه من دوستت دارم همه ی امید من خوشکل مامانی فدات بشم به امید خدا از این به بعد مشکلامون حل بشه انشالله .دوستت دارم دخترک ناز نازی من.

پسندها (16)

نظرات (11)

مامانی آرتینا جان***
24 اسفند 93 0:35
سلام گلم بخاطرفرصت دوباره ای که برای زندگیتون دادی خوشحالم انشالله که از این به بعد همه چی خوب پیش میره و دیگه از هانا جون وهمسرت جدا نمیشی به امید اونروز. مامانی دلمون برای هاناجون تنگ شده لطفا عکس عسل خاله رو بزارین از طرف منو آرتینا جون ببوس گل دخترنازتو.
مامان آنیسا
24 اسفند 93 8:49
خیلی خوشحال شدم که دوباره برگشتی ایشالا که بابایی هانا جونم سر قولش بمونه و سالهای سال در کنار هم باشید وای دوری از این فرشته کوچولو ها خیلی سخته
مامان سمانه
26 اسفند 93 16:50
عزیزم انشا... سال خوبی رو شروع میکنید برای شما و دختر خوشگلت آرزوی بهترینا رو دارم
اتی مامان
6 فروردین 94 17:24
عزیزم خیلی خوشحال شدم،به خاطرهانا جون کناربیاییدایشالله کنارهم خوش باشید
مامان ثمره
9 فروردین 94 2:19
خبر جداییتون خیلی ناراحتم کرد .. هر وقت به وبتون سر میزدم چهره ناز هانا و معصومیتش حالمو بد میکرد .. عاقلانه ترین و عاشقانه ترین کار همینه برگشتی .. همه چیز و بسپر به خدا تلاش کن برای شروع دوباره عزیزم خبر آشتیتون اشکمو در آورد از طرف من خودتو ک یه مامان معرکه ای و هانا جون و ببوس دوستم براتون خوشحالم
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:32
سلام عزیزم خوشحالم براتون و ارزو می کنم روزهای خوشی در انتظارتون باشه
بابا و مامان
13 فروردین 94 9:33
سال نو مبارک
زیــنب (مامان)
15 فروردین 94 12:21
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که به زندگیتون یه فرصت دوباره دادی براتون بهترین ها رو تو سال 94 آرزو دارم روی ماه هانا جون رو می بوسم
مامانی آرتینا جان***
21 فروردین 94 2:29
سلام هیرو جان اول اینکه سال جدید رو بهتون تبریک میگم دوم اینکه گله دارم چرا پست جدید و عکسای هانا جونو نمیذاری دلم براش یه ذره شده سوم اینکه روز مادر را به شما دوست عزیزم تبریک عرض میکنم انشالله همیشه سایتون بالا سر هانای گلم باشه.
مامان آنی
26 فروردین 94 13:16
خیلی خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحال شدم
مامان خدیجه
30 فروردین 94 14:05
آرزوی خوشبختی برا تون دارم بخاطر فرزند نازنینتان امیدورام هر دوی شما تلاشتون را بکنید