نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

لغتنامه هانا جونم

1393/2/12 1:14
نویسنده : مامانی
469 بازدید
اشتراک گذاری

مامانآرام دایه                                                                                      باباآرام بابا                                                                                      شاهو چشمکداهو                                                                                    هیروخندونکهوا                                                                                         باباحاجیآرامبابا جی                                                                            عاطیهآرامعاطیه                                                                                 هاجر آرامهاجی                                                                                   بابا محمدآرامممد                                                                                 عمهآرامعمه                                                                                     وفاآراماوف                                                                                        پریا آرامبریا                                                                                     بارانخندونکبایه                                                                                    بریمبای بایبو                                                                                       خوراکیخندونکگگه                                                                                   عمو آراممامه                                                                                   گنجیشک یاهرچیزی ناز باشهخندونکجوجو                                                     باشهخندونکباش                                                                                                     فدات بشه مامانت دخترم داره کم کم صحبت کردن رو یاد میگیرهبوسفدات شه مامان دلیل زنده بودنم نفسمیمحبتبغلهانا دددددددددددددددددددددددووووووووووووووووسسسسسسسسستت داررررررررررررررررررررررررررررم بی نهایتمحبتبوسبوسبوس 

نظرات (28)

مامان عليرضا
12 اردیبهشت 93 20:40
آفرین عزیز دل خاله.ایشالا که هر روز کلمه های قشنگ تر و زیبا تر یاد بگیری و با گفتنشون مامان و بابا رو خوشحال کنی
مامانی
پاسخ
ممنونم مرسی خاله جونی
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 اردیبهشت 93 9:45
فدای نازی دختر
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
ساناز
14 اردیبهشت 93 15:00
عزيزم شيرين زبون كلي بووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
14 اردیبهشت 93 21:28
افرین عزیزم چه شیرین زبونی ماشالا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ستیانفس
15 اردیبهشت 93 23:36
سلام هاناجونم،ماشالله کم کم داری حرف میزنی عزیزمخیلی عالیه
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونی مرسی
مامان ستیانفس
15 اردیبهشت 93 23:36
خصوصی
♥پرنیان♥مامان متین
16 اردیبهشت 93 15:03
سلام ای جونم حرف زدنشو ببینبانمک
مامانی
پاسخ
رویا
18 اردیبهشت 93 11:56
ماشالله .ایشالله همیشه سالم باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی ممنونم
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 16:52
مامانی
پاسخ
مامان دومین فرشته
18 اردیبهشت 93 19:55
عزیزم ماشالا دیگه بزرگ شدی وشیرین زبون خدا حفظت کنه عسل خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
بهار
22 اردیبهشت 93 21:09
سلام عزیزم مرسی که به وبم سر زدی دختر خیلی خوشکلی داری خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
مرسی
*یاسمین*
23 اردیبهشت 93 10:44
جیگرتو با لغت نامه های خوشجلت
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان جونی
23 اردیبهشت 93 14:29
ای جونم چقدر خوشجل صحبت میکنی عزیـــــــــــــــــــــــــزمخدا دخمل خوشگلو مو فرفریتونو براتون حفظ کنه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان مینا منتظر
23 اردیبهشت 93 17:51
افرین عزیزرررررم که اینقدر قشنگ حرف میزنی
مامانی
پاسخ
مرسی
آزاده (مامان رایان کوچولو)
23 اردیبهشت 93 20:08
سلام عزیزم ممنون که به وب رایان سر زدی.ماشالله هانا جون خیلی نازه خدا حفظش کنه .من شما رو لینک کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنید.در ضمن فکر کنم من وشما یه جورایی هم زبونیم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم چشم لینک تون کردمو خیلی خوشحال شدم هم زبون پیدا کردم
مامان هستی
23 اردیبهشت 93 20:47
مامانی
پاسخ
حامده(مامان امیر محمد)
24 اردیبهشت 93 10:07
سلام مرسی ممنون که به ماسرزدید لینکیدم شما را
مامانی
پاسخ
مرسی منم شمارو لینک میکنم
مامان روژینا
24 اردیبهشت 93 13:34
قربون عسل خانومم که اینقد شیرین زبونهمامانی با ما دوست میشی؟ منتظرتم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی من شمارو لینک کردم
بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 14:17
مامانی
پاسخ
مامان اعظم
25 اردیبهشت 93 14:34
چه دخمل شیرین زبونی خدا حفظش کنه. مامانیه مهربون وبلاگ هلیا جونی با عکسای تولدش به روز شد با نظرتون یه یادگاری واسش بذارید ممنونم.
مامانی
پاسخ
چشم گلم
ابجی سجا
25 اردیبهشت 93 15:36
ممنون خاله جون خيلي خوش اومدين سراغمون
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم
نیم وجبی
25 اردیبهشت 93 18:01
سلام هیرو جان ،،ماشالله دخترکوچولوت خیلی نااز و دوست داشتنیه .. اونطور که فهمیدم یه جورایی هم زبونیم ..ماهم کُرد هستیم ..شما کجایین؟؟ خوشحال میشم تبادل لینک کنیم .. راستی مرسی که بهمون سر زدی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ما اهل مهابادیم شما اهل کجایید من شمارو لینک کردم خوشحال شدم گلم بهمون سر زدی
مامانه ملیکا
26 اردیبهشت 93 12:50
ای جان چقدر شیرین زبونه خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
نیم وجبی
27 اردیبهشت 93 13:21
عزیزم مرسی که لینکمون کردی زبان مادریم سقزیه اما پدرم سنندجی هستن ..ساکن سنندج هستیم ما منم شمارو با افتخار لینک کردم عزیزم
مامانی
پاسخ
خوشحال شدم از اشنایی تونمرسی گلم
مامان دلنیا
28 اردیبهشت 93 9:37
سلام عزیزم هاناجونم ماشالله خیلی دوست داشتنیه. خوشحال میشم به وب دلنیا بیای وتبادل لینک کنیم.
مامانی
پاسخ
چشم من شمارو لینک کردم گلم
مامان دلنیا
28 اردیبهشت 93 9:38
ماشالله شیرین زبون خاله. عزیزم میشه بگین اهل کجایین؟
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی اهل مهاباد
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:36
ای جون دلم چه با نمکه این عروسک کوچولو .بوسسس زنده باشه
مامانی
پاسخ
مرسی
مامی فرزانه
3 خرداد 93 12:05
سلام ماشاالله برای دخترتون معلومه مثل دخمر من از صبح تا شب مشغول بازیه اگه اشتباه نکرده باشم شما سنندجی هستین؟با اجازه شما لینکتون کردم میدونم که خیلی شهرامون از هم دور نیست شاید یه روز دخمرامون همدیگه رو دیدن
مامانی
پاسخ
مرسی گلم نه ما اهل مهابادیمانشالله شما کجایی هستین