نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

خونه تکونیم تموم شد میریم مسافرت

1392/12/28 1:16
نویسنده : مامانی
444 بازدید
اشتراک گذاری

سال تحویل خونه نیستیم میریم بوکان پدرت با من هماهنگ نکرده بود خلاصه امسال سال تحویل خونه نیستیم ولی بازم خوبه میریم بوکان دور هم جمع میشیم انشاالله امسال برای همه ی ایرانیان عزیزم سالی پر برکت وخوشی باشه سالی پراز شادی انشاالله یه ثانیه ی شهرم روبا قلبدنیا عوض نمیکنم ماچ امیدوارم دخترم تمام هستی من دلیل زنده بودنم همیشه شاد وسلامت در کنارم باشی دوستت دارم یه تار موتو به دنیا نمیدم فدای خنده هات شم که هر روز منو میخندونی با شیرین کاریهات قلبماچ دوربین شکسته ولی سعی میکنم با موبایل بابایی عکس بگیرم دوربین رو تو شکستی فدای سرت نیشخند بازم اگه بتونم به وبت سر میزنم فردا میریم ارایشگاه موهامونو کوتاه کنیم واسه سال نو خوشکل کنیم خودمونولبخندچشمک فردا حاضر میشیم پس فردا اول صبح بریم بعد از مسافرت وخوش گذرونی به دوستای گلم سر میزنم ارزوی سال خوشی رو برای همتون دارمماچهوراشهر بوکان  قبر حسن زیرک خواننده کرد در بوکان 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:49
گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
مامانی
پاسخ
ممنون
پریسا مامان کیان
2 فروردین 93 20:36
سلام سلام صدتا سلااااااااااااااااام سال نو مبارک. صد سال به این سالها هانای عزیز و مامانی مهربون، براتون سالی سرشار از سلامتی و شادی و خوشبختی آرزو میکنم. ببخشید اینترنت نداشتن زودتر خدمت برسم.
مامانی
پاسخ
مرسی خواهش میکنم
مامانی الینا
9 فروردین 93 12:13
سلام عزیزم سال نو مبارک همیشه به شادی ومسافرت هانا جونو ببوس کلی دلم براش تنگ شده خوش بگذره
مامانی
پاسخ
ممنونم شما هم همچنین
مامان هستی
10 فروردین 93 15:01
عیدتون مبارک راستی بوکان کجاست؟؟؟
مامانی
پاسخ
یکی از شهر های اذربایجان غربی گلم
مامان ایمان
11 فروردین 93 22:50
چه افسانه ي زيبايي... زيباتر از واقعيت .. راستي مگر هر شخصي احساس نميکند که نخستين روز بهار گويي نخستين روز آفرينش است؟ نوروزتان مبارک
مامانی
پاسخ
مرسی