نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

ولنتاین مبارک

1392/11/26 14:21
نویسنده : مامانی
611 بازدید
اشتراک گذاری

   فدات شم هانا عسل امروز والنتاین من وتو بابایی خونه بودیم ومن نهار عاشقانه ای درست کرده بودم سه تایی نهار خوشمزه ای خوردیم بعد بابایی رو با کیک وکادو ولنتاین سوپرایز کردیم هدیه ی من وتوادکلن یه سری وسایل مردانه همراه شکلات وگل رز بابایی هم برای ما گل رز خریده بود دستش دردنکنه عاشقتم شوهر خوبم دوستت دارم امیدوارم همیشه در کنارمون باشی انشالله بعدازظهر مارو برد گردش بابایی عکس نتونستم ازاین روز قشنگ بگیرم چون هانا شیطون دوربین رو شکسته بابایی بردتش ببینیم درست میشه یانه فدای سرت هم اگه درست نشد خوشکل مامان وبابا قلب روز عشق مبارک تاج سر مامان وبابا میوه ی عشقمون دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم فدات شه الهی مامانماچ امروز رو به همه ی دوستای گلم تبریک میگم قلبقلبقلبقلب

پسندها (4)

نظرات (19)

مامان ایمان
26 بهمن 92 16:12
سلام عزیزم روز ولنتاین بر شماهم مبارکککککککک انشالله که همیشه شاد باشید دختر گلتو ببوسسسسسس
مامانی
پاسخ
مرسیییییییییییی
خاله مهربون
26 بهمن 92 18:55
پیشاپیش ۲۹ بهمن ماه روز عشق ایرانی،سپندارمذگان مباااااااااااااااااااارک
مامانی
پاسخ
مرسی
مامانی الینا
26 بهمن 92 19:43
همیشه شاد باشین دوست خوب
مامانی
پاسخ
مرسی
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:28
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
مامانی
پاسخ
مامان هستی
27 بهمن 92 14:15
دست مامانی دردنکنه با این کادوهای خوشکل انشالله همیشه خوش و خرم باشید
مامانی
پاسخ
مرسی قربان شما
مامان تینا
27 بهمن 92 16:48
سلام مامانی هانا خانوم ممنونم که به وبلاگ دخترم سر میزنید شرمنده من این روزا سرم خیلی شلوغه خیلی فرصت ندارم بیام بهتون سر بزنم ولی سرم خلوت بشه هرروزمیام به هانای نازم سر میزنم هانا جون رو از طرف من ببوسیددوستتون دارم من شما رو تو وبلاگ دخترم لینک کردم شما هم اگه افتخار میدید ما رو لینک کنید
مامانی
پاسخ
مرسی چشم گلم
مامان هستی
28 بهمن 92 11:48
مامانی
پاسخ
ساناز
28 بهمن 92 15:08
مبارك باشه جامون خالي كيك و كادو
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان حلــــــما
28 بهمن 92 15:24
سلام عزیزم.بالاخره تونستم بیام وبت.دفعه قبل که بهم سر زده بودی ادرس وبت رو نذاشتی خیلی دوست داشتم بیام و دخمل گلت رو ببینم.هانا رو ببوس
مامانی
پاسخ
مرسی
♥مامان متین جون♥
28 بهمن 92 17:35
بیخیال ولنتاین..... ایشالا همیشه خوب و خوش و عاشقونه زندگی کنین
مامانی
پاسخ
فدات گلم
مامان حنــــــــــــــــا
29 بهمن 92 1:05
ولنتاین با اینکه گذشته ولی بازم مبارک دوستتون دارم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ماهم دوستتون داریم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 بهمن 92 11:04
سلام عزیزم وقتی این پستت رو خودندم خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم . انشالله که همیشه در کنار هم شاد باشین و خوشبخت عزیزم ممنون که منو همیشه همراهی می کنی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنونم گلم مرسی خواهش میکنم ممنونم که در نبود ما به همون سر زدید
مامان هستی
29 بهمن 92 14:00
مامانی
پاسخ
سارا
29 بهمن 92 19:59
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
مامانی
پاسخ
چشم در اولین فرصت
الناز
10 اسفند 92 13:33
با تاخیر روز عشق برای شماهم مبارک....عزیزدلم خدا حفظت کنه ماه مامان بابا....فدای سرش که شکست انشالله جور میشه...
مامانی
پاسخ
اره عزیزم ممنونم که به ما سر زدید
مهساونی نیش
22 اسفند 92 10:09
سلام گلم لینک شدیندوست خوب منیدروی ماه هاناجونموببوس
مامانی
پاسخ
مرسی
مامان حلما
24 اسفند 92 16:54
پیشاپیش سال نو مبارک.هانا عسل رو ببوس.عزیزم ان شالله سال خوبی داشته باشی.
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان دلسا
25 اسفند 92 8:32
سلام عزیزم خسته نباشی سال نو پیشاپیش مبارک هانا جون رو از طرف من ببوس.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
زهره
30 دی 93 6:05
خیلی برات سخته مخصوصا که پیش خودت نیست اما اگر مستقیم هم نمیتونی با یه واسطه ازش باباش بخواه حالا که پیشت نیست اما هیچوقت بد گویی تو رو پیشش نکنن برای یه دختر خیلی مهمه که بدونه مامانش دوستش داشته و داره حتی اگر به دلیل شرایطی نمیتونه پیشش باشه نمیدونم باز هم دخترت رو میتونی ببینی یا نه اما اگر این امکان رو داری که بازهم ببینیش هربار که میبینی ازش عکس بگیر و بازهم توی وبلاگش بذار تا وقتی بزرگ شد بفهمه که تو همیشه به یادش بودی حتی اون لحظاتی که اون پیشت نبوده