نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

مامان بمیره تواین فصل سرما خوردی

1393/6/25 1:16
نویسنده : مامانی
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

همه کسم فدات شه مامان امروز ۲۴شهریور مریض بودی دردوبلات بخوره به سرم بمیرم  فدات شم با بابایی بردیمت  دکتر گفت سرما خوردی و  عفونت داره گلوت بمیرم و مریضیه تو رو نبینم دوستت دارم عسل من  دوتا امپولم بهت زدن من وبابات داشتیم دیونه  میشدیم الانم خوابی همه کسم این چند روز زیاد به خونه نمیرسم میخوام تمام وقت مال تو باشه انشالله زودخوب میشی خدایا خودتت ازفرزندم محافظت کن  خدایا اونو برام حفظ کن تنها  کسم خواهرو برادرم همه کسم هاناست خدایا این روزای سخت زود بگذره و دختر نازم وجودم تمام هستیم زود خوب بشه خدایا من ایمان دارم   تو از ما محافظت میکنی چون تو بنده هایت را دوست داری از تو ممنونم که به جای خواهر وبرادر دختر نازی به من دادی آرامگریه

پسندها (20)

نظرات (11)

مریم مامان دونه برفی
25 شهریور 93 9:37
عزیزم قربونت برم که اینقدر دلت نازکه خانمی بچه ها تا مریض نشن نخورن زمین و بلند نشن گریه نکن و پاهاشون زخمی نشه که بزرگ نمیشن هانا جون خوشگل ما هم که ازبقیه بچه ها مستثنی نیست. بهتره خودتو کمتر عذاب بدی . حالا که دختر گلمونو دکتر بردی و اونهم گفته چیز خاصی نیست و با دارو رفع میشه دیگه جای نگرانی نیست. انشاءا...هرچه زودتر زودتر دختر گلمون خوب خوب بشه....
مامانی
پاسخ
فدات شم مرسی عزیزم اخه به خدا خیلی زود زود مریض میشه تازه یبوست شدید گرفته بود خوب شده الانم اسهالی شدید گرفته واسه همین ناراحتم دوستت دارم ممنونم به ماسر میزنی
مامان سمانه
25 شهریور 93 12:20
انشا... زود حالش خوب بشه و در کنار هم شاد و خوشحال ب زندگیتون ادامه بدین نگران نباش مامان مهربون ؛ هانا جون زود حالش خوب میشه
مامانی
پاسخ
ممنونم انشالله مرسی فدات شم
مامان عليرضا
25 شهریور 93 14:20
ایشالا که زود خوب بشی خاله جون.خیلی ناراحت شدم
مامانی
پاسخ
مرسی انشالله ممنونم
مامان آني
26 شهریور 93 9:39
انشااله زود زود حال هانا خانومي خوب ميشه شما هم نگران نشيد و مراقب خودتون باشيد چون اگه شما خوب و سرحال باشيد ميتونيد بيشتر به هانا خانومي برسيد
مامانی
پاسخ
مرسی انشالله ممنونم اره به خدا ولی از وقتی هانا مریضه منم مریضم
مامان تینا و...
26 شهریور 93 9:51
عزیزم هانا جون ایشالا زود زود خوب بشی
مامانی
پاسخ
ممنونم مرسیخاله جونی
مامان پارسا
26 شهریور 93 10:13
سلام، ممنونم تو مدتی که نبودم به من سر می زدید و جویای حال پارسا بودید و برای سلامتیش دعا کردید. به علت مشکلاتی که سال گذشته برای خودم و پسرم پیش اومد ترجیح دادم یه مدت از دنیای مجازی فاصله بگیرم.
مامانی
پاسخ
سلام خواهش میکنم اختیار داری باشه گلم
مامانش
27 شهریور 93 8:04
سلام چرا انقدر نگران؟ ایشالا زود خوب میشه. فقط کافیه داروهاشو سر وقت بدی. پانیسا هم سرما خورده بود. الانم بعد یه هفته بهتره.پیغام گذاشتین ما اهل کجاییم.ما تو سقز زندگی میکنیم.برا همین بوکان بهمون نزدیکه.مهابادم اومدم.شهر قشنگی دارین.
مامانی
پاسخ
مرسی انشالله خوشحال شدم پاریس کوچولی ما خیلی قشنگه مرسی
نوشین
27 شهریور 93 13:28
عزیزم چقدر وبه دخملیت قشنگه مثل خودش خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنونم مرسی گلم
مامان هانا و آریا
27 شهریور 93 15:26
ای جاننممم،هاناجونم چرا مریض شده♥ الان حال هانا خانوم ،خوشگل خانوم خاله بهتره مامان گلش؟؟ بوووووووووووس هزارتا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونیشکر خدا بهتره
فایضه مامانه عسل
27 شهریور 93 20:26
سلام عزيزم .... اخي خيلي ناراحت شدم.... دختر منم دو روزه مريض نتونستم بيام .... ايشالله که هانا جان خوب ميشه ... براي ما هم دعا کنين
مامانی
پاسخ
ممنوم انشالله کوچولوی شما هم زود خوب بشه
مامان آنیسا
30 شهریور 93 11:06
مریض شدن مال بچه هاست مامانی خوب میشه غصه نخور
مامانی
پاسخ
مرسی انشالله