نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

مریضی هانا جونم

1393/6/1 0:06
نویسنده : مامانی
905 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشه مامان از تاریخ 22 مرداد یبوست شدید داشتی فدات بشم همه کسم مامان بمیره ومریضیه تو رو نبیه تو خواب بلند میشدی وگریه میکردی چند تا دکتر هم بردیمت ولی دارو اثر نداشت داشتم میمیردم این چند روز خیلی سخت بود  باهات گریه میکردم  کاری از دستم بر نمیومد عزیزترینم پرستار تو بودن بهترین حس دنیا رو داره شکر خدا دو روزه بهتر شدی  31مرداد بردمت استخر با زن و دختر دوست صمیمیه بابات .کردین جون وسروین ناز آرامشکر خدا کلی بازی کردی خوشحال بودی منم امروز خوشحال بودم چون به تو خوش گذشت عسل مامان الانم ساعت 10بردمت حموم وساعت 11 خواب برد الان مثل فرشته ای کوچولو خوابیدی منم تایپ میکنم بابایی هم داره با موبایلش بازی میکنهمحبت شکر خدا رابطه بین منو بابایی هم بهتر شده . آرامتو این چند روز برا خرید هم کردم لباس برات خریدم فدات شم بابایی هم اکواریومه خوشکل خریده با کلی ماهی گوشت خوار دوست شون دارم ولی ازشونم میترسم کچلقرار بود گیاه خوار باشه ولی نظرش عوض شده بود بعدن عکسو میزارم دخترک خوشکل من فدای چشای سیات بشم امروز تو استخر هرکی میدیدتت بوست میکرد مایو جدیدت خیلی بهت میاد فدات شم چشم نخوری انشالله دوستت دارم با کلی عکس میام دوباره وبتبوسعاشقتم دختر نازممممممممممممحبتاین هم عکس دخمل نازم و اکواریوم جدیدمون   ماهیا مون    بعضی هاشون هم قایم شدن شش تا ماهی داریم قراره بازم بخره بابایی واین هم هانا خوشکل مامان   وخوشکل مامان بعد از کلی بازی با هوش چین خوابش برده فدات شم همه کسم  

پسندها (8)

نظرات (7)

مامانی
1 شهریور 93 0:49
خاله قربونت بره عزیزم انشالله دیگه مریض نشی و همیشه خنده رو لبات باشه بی صبرانه منتظر عکسای خودت و ماهیات هستیم یه عالمه بوووووووووووس برای هانا جون.
مامانی
پاسخ
فدات شم مرسی انشالله چشم عکس هارو هم میزارم
مامان عسل 
1 شهریور 93 1:29
سلام دوست گلم بلاازدخملی جون دورباشه ایشاللهدیگه به ماسرنمی زنی
مامانی
پاسخ
سلام مرسی چشم میایم بهتون سر میزنیم به خدا کار داشتم به خاطر مریضی هانا عسل ممنون به ما سر میزنید
مریم مامان دونه برفی
1 شهریور 93 8:57
براتون بهترین هارو آرزو میکنم عزیزم ...خیلی خیلی خوشحالم که زندگیتون به آرامش رسیده خیلی برات خوشحالم ..خدا روشکر. . . . . آکواریوم نو مبارک ...باباماهی گوشت خوارکه آدم خوار نیست پس نترسو لذت ببر هانا جونی خوشگلمو هم ببوس
مامانی
پاسخ
مرسی فدات شم دارم سعی میکنم نترسم مرسی
مامان آني
1 شهریور 93 10:27
خدا رو شكر كه حال فرشته كوچولوت خوب شده و روزهاي بعدي براتون شاد بوده اميدوارم رابطتون با باباشتان روز به روز بهتر تر بشه
مامانی
پاسخ
مرسی ممنونم
مامان تینا و...
1 شهریور 93 16:05
ایشالا دیگه هیچ وقت هانای گلم مریض نشه خوشحالم که رابطه ی شما وهمسرتون بهتر شده
مامان رویا
3 شهریور 93 10:33
سلام عزیزم ایشالله همیشه بلا دور باشه و هانوجونم دیگه هیچوقت مریض نشه خیلی خوشحالم که رابطه ی شما و همسرمحترمتون بهترشده واسه هاناگلی
مامانی
پاسخ
مرسی فدات شم انشالله
مامانی آرتینا جان***
4 شهریور 93 10:40
سلام عزیزم چه آکواریوم قشنگی دارین مبارک باشه گلم.
مامانی
پاسخ
مرسی فدات شم