نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

خراب کاری هانا خوشکله

1393/5/19 14:33
نویسنده : مامانی
978 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه دوسه روز پیش دیدم صدات نمیاد گفتم داری کاری میکنی گفتم هانایی کجایی چیکار میکنی الکی گفتی عباسی گفتی دارم تاب بازی میکنم شیطونک من رفته بود ی سایه چشم منو با مسواک خودت مالیده بودی به صورتت مسواکت اونقد سیاه شده بود انداختمش دور مامان فدای این شیطونیات بشه فدای سرت فقط تو خوشحال باشی بسمهبوسمحبت      بعد از خراب کاری کفشتو دستت گرفتی میگی بریم بازارفدات بشم  وجودم نفسم اگه تونباشی ممیرم به خدابوس

نظرات (13)

مامانی
19 مرداد 93 14:44
قربونت بشه خاله که تو اینقده ماهی عزیزم هانا جان دورا دور خیلی دوستت دارم عسلم.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی منم دوستت دارم
مامانه ملیکا
19 مرداد 93 16:15
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم خوشحال می شم منو لینک کنید ممنون عزیزم
مامانی
پاسخ
چشم
مامان تینا و...
19 مرداد 93 18:08
عزیزم چه کار جالبی کرده قربونت برم شیطون بلا
مامانی
پاسخ
اره فداش شم
مریم مامان دونه برفی
20 مرداد 93 8:16
قربببببببببونش برم گل خاله رو .. مامانی بچچلونش که اینقدر شیطون بلا شده این دختر.. پیش ما هم بیا خانم گل
مامانی
پاسخ
چشم بهتون سر میزنیم
مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:33
از دست این وروجکای شیطون بلا - منم دیگه هیچی رژلب ندارم بسکه همه رو آنیسا خانم به این ورو اون ور مالیده
مامانی
پاسخ
اره منم وروجکم کل وسایلامو خراب کرده
مامان رویا
20 مرداد 93 16:02
سلام عزیزم هانا جون همه میخوان دندوناشون سفید شه تو دندوناتو سیاه کردی فدای شطنات هانا جونم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان آني
20 مرداد 93 23:54
فداي اين فندوق كوچولوي ناز قربونش برم چه كيفي هم ميكنه خدا حفظش كنه
مامانی
پاسخ
مرسی فدات شم
فاطمه مامان باران
22 مرداد 93 12:47
ای جونم فدات بشم خاله جون که انقدر بانمک شدی شیطون مامانی نمیدونم چرا این دختر بچه ها عاشق لوازم ارایشن ؟میبوسمت عسل خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونی فدات شم
مامان خمبل و فنقول
23 مرداد 93 11:38
ای جوووونم چقدم خوشششگل شدی خاله جون
مامانی
پاسخ
اره می خواست ببرمش بیرون این شکلی
مامان هانا و آریا
24 مرداد 93 2:09
الهیییییی دخمل شیطووون نااااز ،هی من میگم این هانا خانومااااا خیلیییییی نازن
مامانی
پاسخ
اره خیلییییییییییییی
زیــنب (مامان)
26 مرداد 93 13:25
سلام قربون دختر شیطون بلا برم چقدر هم بامزه شده در پناه خدا باشه همیشه
مامانی
پاسخ
سلام مرسی فدات شم
مامانی
28 مرداد 93 23:39
سلام مامانی هانا،دختر گلمون خوبه؟ قرار شده بود شما زود به زود بیاین ولی بازم دیر کردین دلمون براتون تنگ شده مخصوصا برای هانا جون عسل.
مامانی
پاسخ
سلام اخه دخملم مریض بود بهمین خاطر نتونستم بیام ببخشید
فایضه مامانِ عسل
1 شهریور 93 0:12
ای جونم خاله جون میبوسمت
مامانی
پاسخ
مرسی