نفسم هانا جاننفسم هانا جان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات کودکی هانا جونم

سرما خوردگی هانا جونم

1393/4/7 14:59
نویسنده : مامانی
908 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بمیره امروز صبح خیلی مریض بودی بردیمت دکتر فدات بشه مامانگریهخیلی اذیتت میکرد سرما خوردگیت خلاصه دوتا امپول بهت زدن داشتم سکته میکردم خیلی نگرانت بودم دیشب هم تب داشتی نخوابیده بودی غمگیندکترت هم گفت باید فردا ببریش پیش متخصص گوش عفونت گوشش تموم نشده من بمیرم و مریضیه تورو نبینم عزیزترینم الان هم خوابت برده خواب آلود هانا خیلی سخته مریضی تورو ببینم ای کاش من مریض بودم وتو مریض نبودی دردوبلات بخوره به سرم عزیزترینممحبتبوس انشالله به زودی خوب میشی طاقت ناراحت بودن تورو ندارم خیلی سخته جلو چشام درد بکشی جاییت درد بکنه دردت بخوره به من فقط تو مریض نشی دوستت دارم دلیل زنده بودنمniniweblog.com

نظرات (16)

مامان عليرضا
7 تیر 93 18:31
وای عزیز دلم.خیلی ناراحت شدم.ایشالا که زودتر خوب بشی خاله جونم
مامان شیرین خانم
8 تیر 93 15:18
عزیزم ایشاله هانا جون زودی خوب بشه.و مامانشم سالم و سلامت کنارش باشه
مامان آني
9 تیر 93 13:13
سلام اميدوارم كه تا حالا حال دختر خوشگلتون خوب شده باشه . دست شما هم درد نكنه وبلاگ قشنگي داريد به ما هم سر بزنيد و اگه دوست داشتيد و اجازه داديد شما رو لينك كنيم
مامی مرصاد
9 تیر 93 14:39
آخی عزیزم میدونم خیلی سخته مادر ببینه بچش مریضه ایشالله هرچی زودتر خوب بشی هانا عزیزم
مامان ثمره
10 تیر 93 22:20
نازی ... خدا حفظش کنه ... اگه با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین ایشالا دوستای خوبی بشیم
مامان ثمره
10 تیر 93 23:27
از دوستی با شما خوشوقتم... با افتخار لینک شدید
مامان آنیسا
11 تیر 93 7:07
میدونم مامانی مریضی بچه ها خیلی سخته بسکه بچه ها معصومن مرسی از اینکه بهمون سر زدین با اجازتون لینکتون کردیم - خوشحال میشیم لینکمون کنید و بهمون سر بزنید
بابا و مامان
11 تیر 93 8:59
عزیزم الاهی بمیرم انشالاه که زود خوب میشی قربونت بشم
ساناز
11 تیر 93 10:51
عزیزم انشالا همیشع سرحال و سلامت و شاداب باشی
مامانه ملیکا
11 تیر 93 12:26
ایشالله که زود زود خوب بشه هانا جان خیلی سخته مریضی فرشته هایه کوچیک
نیکــو
12 تیر 93 0:30
ایشالا زود حالت خوب بشه هانا جونممریضی این فرشته ها خیلی سخته واقعا
سمیرا
15 تیر 93 0:35
عزیزم ان شاا... زود زود خوب شه
حمیده
15 تیر 93 0:37
اخی خاله جونم بلا دوره ایشالا بهتر بشی عزیزم
مامان و باباي محمدباقر
15 تیر 93 8:34
ایشالا که هر چی زودتر خوب بشه کوچولوت.... محمدباقر منم یه بار تا بیمارستان بردیم عمل جراحی شد... مردم و زنده شدم تا اومدیم خونه... خدا خودش مواظب امانتاش هست...
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
15 تیر 93 8:53
سلام انشاالله هاناجون زودزودخوب بشن.
فاطمه مامان باران
15 تیر 93 12:29
هانا جونم عزیز دلم نبینم مریضی تو انشاالله هرچه زودتر خوب بشی صورت ماهتو خندون ببینم عسل خانوم